Amina Åhlin

Alla inlägg under mars 2016

Av Amina - 10 mars 2016 16:44

Hej på er.
Som ni säkert har märkt så la jag inte ut något igår pga tidsbrist. Jag ska självklart lägga ut en bild och berätta något så det skulle underlätta ganska mycket om ni som använder mobilen klickar på webbversionen och röstade på höger sida vad ni skulle vilja att jag la ut på min blogg.
Jag älskar musik som vissa av er säkert vet och jag bara brinner för musik. Jag sjunger minst 1 timme varje dag med mick och hela alltet. För någon månad sedan fick jag reda på att jag kom in på musikklass så det känns helt otroligt att få börja 7an med massa musik. Jag känner mig ganska stolt över att jag kom in för jag gjorde ett prov där jag fick sjunga och spela lite instrument så det känns bara bra. (testa mina kunnigheter.) Jag kommer tyvärr inte kunna lägga ut inlägg osv på bloggen varje dag för jag känner att jag har ingen ork till det plus att det skulle bli för mycket läsande för er, så jag tänker lägga ut saker lite då och då på bloggen och jag hoppas att ni har överseende med detta.
Jag blir tyvärr drabbad av näthat och sånt så nu har min mamma gjort en anmälan och det känns skönt att veta att mina föräldrar finns för en vid alla lägen, även om man kanske inte tycker samma sak alltid så är det bah skönt att veta att mina föräldrar finns för en i t.ex sånt här läge. Om ni vill att jag berättar mer om mig, mina upplevelser och min historia så kan ni gärna rösta på "min historia." Glöm nu inte att ni som använder mobilerna för att rösta måste ni trycka på webbversionen längst upp på bloggen. Puss på er så hörs vi :) ?

Av Amina - 8 mars 2016 12:41

 

Ja, idag drar jag iväg till Luleå som jag skrev i förra inlägget här på bloggen. Jag har nystartat bloggen men har haft den sedan 2014 och det är lixom 2 år, jag  har inte har skrivit något på bloggen så det känns verkligen jättetråkigt att ni som väntat på att jag ska skriva något inte har fått eran önskan uppfylld förns nu. Jag lovar er att jag ska bli bättre på att göra inlägg men bloggen är nystartad så ni får ha lite tålamod :). Men det går bara bra för att vara en "nystart." 

Jag kommer dock att lägga ut en bild imorgon och jag hade tänkt att skriva om ett djur som jag har så ni får se för jag avslöjar ingenting just nu hehe. Eller så dyker bara självaste jag upp, ni får väl se. Jag vet att många av er som läser är barn eller ungdomar kanske man ska säga, men hur som helst så önskar jag er ett jättebra lov alla fina läsare så hörs vi mer imorgon.   

Av Amina - 7 mars 2016 19:34

Sorry för lite sent inlägg så här på kvällsvisten, men jag har haft fullt upp idag så det är inte förns nu jag har tid att blogga. Men hur som helst så åker jag till Luleå imorgon vid ca 5-6 tiden så jag ska försöka göra ett inlägg vid ca 3 tiden om jag hinner. Om jag inte hinner skriva något inlägg imorgon så lovar jag att lägga upp en bild på onsdag och skriva om det ni tycker att jag ska skriva om så det skulle verkligen vara jätteroligt om ni kommenterade vad ni skulle vilja att jag bloggade om på just det här kortet jag ska ta.

Nu kanske ni tänker "vad ska hon göra i Luleå?" Jag ska till Luleå och va där i några timmar (ganska länge) sen ska jag hem igen och vila ut för jag ska vara där hela natten så när jag kommer hem ska jag bara slänga mig på sängen och bara dream sweet little girl haha. Men nog om vad jag ska göra i Luleå, som sagt om jag hinner blogga eller imorgon inte beror på hur mycket tid jag har men jag ska absolut försöka göra ett inlägg annars blir det ett inlägg på onsdag istället. Puss på er. 

Av Amina - 6 mars 2016 13:13

Hej!

Jag har tagit ett beslut och det beslutet har jag funderat över väldigt länge. Jag har haft bloggen i ca ett år och jag har alltid tänkt att nu ska jag göra ett inlägg på bloggen, men det har varit saker som har förträngt tiden för mig att hinna blogga. Läxorna och skolan har tagit mycket tid och att hinna vara med kompisar och samtidigt hinna blogga. Som sagt skolan tar väldigt mycket tid för jag inriktar mig på att läxorna ska vara inlämnade i tid och få så bra betyg som möjligt, tid för mina djur som behöver omvårdnad och god skötsel varje dag, hjälpa till hemma och städa, diska osv. Så jag har bestämt mig för att göra ett inlägg varje dag om jag hinner.     


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit!
Här på bloggen kommer ni att få läsa om mig Amina en glad tjej på 13 år. Mina djur kommer även dyka upp ibland här på bloggen.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards