Amina Åhlin

Direktlänk till inlägg 10 mars 2016

Omröstning pågår!

Av Amina - 10 mars 2016 16:44

Hej på er.
Som ni säkert har märkt så la jag inte ut något igår pga tidsbrist. Jag ska självklart lägga ut en bild och berätta något så det skulle underlätta ganska mycket om ni som använder mobilen klickar på webbversionen och röstade på höger sida vad ni skulle vilja att jag la ut på min blogg.
Jag älskar musik som vissa av er säkert vet och jag bara brinner för musik. Jag sjunger minst 1 timme varje dag med mick och hela alltet. För någon månad sedan fick jag reda på att jag kom in på musikklass så det känns helt otroligt att få börja 7an med massa musik. Jag känner mig ganska stolt över att jag kom in för jag gjorde ett prov där jag fick sjunga och spela lite instrument så det känns bara bra. (testa mina kunnigheter.) Jag kommer tyvärr inte kunna lägga ut inlägg osv på bloggen varje dag för jag känner att jag har ingen ork till det plus att det skulle bli för mycket läsande för er, så jag tänker lägga ut saker lite då och då på bloggen och jag hoppas att ni har överseende med detta.
Jag blir tyvärr drabbad av näthat och sånt så nu har min mamma gjort en anmälan och det känns skönt att veta att mina föräldrar finns för en vid alla lägen, även om man kanske inte tycker samma sak alltid så är det bah skönt att veta att mina föräldrar finns för en i t.ex sånt här läge. Om ni vill att jag berättar mer om mig, mina upplevelser och min historia så kan ni gärna rösta på "min historia." Glöm nu inte att ni som använder mobilerna för att rösta måste ni trycka på webbversionen längst upp på bloggen. Puss på er så hörs vi :) ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amina - 11 maj 2017 17:56

Nytt rum!   Hej alla! Hoppas ni har haft en bra dag! För det har jag haft. Nyss kommit hem från skolan vid 5 (för jag bor 1 timme bort från skolan med 2 bussar) och när jag kom hem så fick jag världens finaste överraskning.  Jag stod i hallen...

Av Amina - 10 maj 2017 21:55

Näthatad? LÄS! Hej alla, idag är det onsdag kväll och det är så sjukt mycket näthat runt omkring mig, asså överallt... Varför mår vissa ens bra över att få andra att må dåligt? Det är inte starkt på nåt jävla vis att trycka ner andra! Jag har upple...

Av Amina - 8 maj 2017 18:09


SIXTEN

Av Amina - 8 maj 2017 17:31

Överraskning        Hej på er! Som ni säkert vet så är det snart sommarlov och det ska bli såå skönt! Jag saknar verkligen sommaren och värmen. Bort med vintern nu! Men man har ju hellre det varmt och skönt på sommarlovet än på skoldagarna måst...

Av Amina - 1 april 2017 17:27


Hej! Snart är det påsklov vilket innebääääär?.....SOVMORGON! Det ska bli såå skönt och jag längtar verkligen, om bara 2 veckor.. men hallå kan inte tiden gå lite snabbare !    ...

Presentation


Välkommen hit!
Här på bloggen kommer ni att få läsa om mig Amina en glad tjej på 13 år. Mina djur kommer även dyka upp ibland här på bloggen.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards