Amina Åhlin

Alla inlägg den 16 juni 2016

Av Amina - 16 juni 2016 21:50

Hej!
Ni har säkert hört att det är tivoli nu i veckan, Axels tivoli.
Det såg ganska roligt ut att få åka alla deras karuseller som svänger hit och dit, så jag och min kompis tänkte fara; men en sak fick oss att stanna hemma och fara och bada istället. Jo det är så här att min mamma taggade mig i en kommentar på Facebook och där fick man se en bild på hur dem ställde upp alla karuseller. (säkerhet)
Det var tydligen bara några brädor och tegel som de spännt fast alla karuseller i och det såg absolut inte säkert ut, jag menar tänk om du satt i t.ex karusellen (batman) och satt där uppe, skrek och helt plötsligt blev allt svart. Du dog för att du åkte en karusell som satt fast i några brädor och tegelplattor, är det verkligen värt att betala 200 för 6 åkbiljetter om du ändå ska dö där uppe? (det var ett t.ex)
Så jag och min kompis satte upp ett tält och for och badade istället, jag tänker inte riskera mitt liv bara för att få åka en karusell dock hahaha.
Polisen skulle säkerhetskontrollera tivolit och vi får säkert höra på nyheterna (västerbotten, Norrland) vad det beslutades att göra.
Tack för att ni läste, ni är verkligen jättesöta!
Puss på er!

Presentation


Välkommen hit!
Här på bloggen kommer ni att få läsa om mig Amina en glad tjej på 13 år. Mina djur kommer även dyka upp ibland här på bloggen.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards