Amina Åhlin

Alla inlägg den 8 maj 2017

Av Amina - 8 maj 2017 18:09

SIXTEN

Av Amina - 8 maj 2017 17:31

Överraskning     

 

Hej på er!

Som ni säkert vet så är det snart sommarlov och det ska bli såå skönt! Jag saknar verkligen sommaren och värmen. Bort med vintern nu! Men man har ju hellre det varmt och skönt på sommarlovet än på skoldagarna måste jag säga.

Jomen nu äre såhär att klockan är middagstid och jag är verkligen utsvulten, men det finns en till nyhet!

Vi kanske ska skaffa hund! Han heter Sixten och är en valp och såå söt, jag smälter.

 

Att skaffa hund är ett ganska stort steg eftersom att man får en ny familjemedlem och att få en ny familjemedlem är ju såklart alltid ganska nervöst och spännande på samma gång. Det innebär att man får en ny bästa vän, en trogen vän som kommer finnas där för en i många år och nu säger inte jag att mina vänner är dåliga för det är dem inte, men att skaffa hund är som sagt ett stort steg. Man måste offra mer av sin tid åt valpen / hunden för att den ska få den relation till dig som du önskar.

Kanske låta den sova i samma säng?

 

Hur som helst så längtar jag såå mycket tills vi skaffar Sixten (d.v.s om vi skaffar han), han är min drömhund och inte bara det han är rena godisen! söt som fan och charmig.

 

Nu ska jag springa iväg och vara med min bästa vän Alva, så hoppas jag att vi ses snart!

 

(Kommer lägga upp en bild på Sixten efter inlägget)

 

Kram på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit!
Här på bloggen kommer ni att få läsa om mig Amina en glad tjej på 13 år. Mina djur kommer även dyka upp ibland här på bloggen.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards