Amina Åhlin

Alla inlägg den 10 maj 2017

Av Amina - 10 maj 2017 21:55

Näthatad? LÄS!

Hej alla, idag är det onsdag kväll och det är så sjukt mycket näthat runt omkring mig, asså överallt... Varför mår vissa ens bra över att få andra att må dåligt? Det är inte starkt på nåt jävla vis att trycka ner andra! Jag har upplevt så sjuka saker i mitt liv hittills och jag är bara 13 år, näthat va inte ens början på de värsta i mitt liv och det ska inte ens behöva hända mig, inte någon!
~ Jag har inte attitydproblem, jag har bara en väldigt fin och snäll personlighet som du inte kan hantera ~
Att mobbningen blir värre för vissa dom blir mobbade är rent förjävligt. Våga stå upp för dig och den du är! Var inte rädd!
Näthatet ska inte ens finnas tycker man ju, men tyvärr så finns det dem som har mage till att skriva " Äckelhora gå och dö " , trycka på enter och så är det skickat. Jävligt roligt för dom som skicka dedär och som kan känna sig "cool". Jag ska säga er att de är inte ett jävla dugg "coolt" , personen kan ha de svårt i livet och rent av hamna i depression och börja skära sig, få självmordstankar osv.
De kan tillslut leda till död. Personens sista andetag kan bli bara ut av en sak som " Ta livet av dig ", men sedan när hen/han/hon är död så tänkte du bah " de va ju bah på skoj ".
Det är inte roligt och de är inte coolt att trycka ner andra. Om bara världens alla haters kunde inse det!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit!
Här på bloggen kommer ni att få läsa om mig Amina en glad tjej på 13 år. Mina djur kommer även dyka upp ibland här på bloggen.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards